Prickig klänning.

Mörkblå(nästan svart) klänning med vita prickar och krage, i storlek XS, från Oasap. Fint skick och material och använd kanske 2-3 gånger.
Nypris: ca 300 kronor.
 
Budgivningen startar på: 180 kronor - buda priset du vill betala i en kommentar till detta inlägg. Var noga med att fylla i namn, mejladress(så att jag kan kontakta dig om du vinner) och ett jämnt pris - dvs inte 183 kronor, utan 180, 190, 200 osv. Lycka till!
 
PS. Köparen står för frakten.
Allmänt | |
#1 - - sofia:

180 :- ungefär hur lång är den? Tror du den passar mig eller är den för liten?

#2 - - Britt:

Jag tror inte att jag kommer få plats i en XS, så otroligt synd! Den är jättefin, hoppas att någon annan kan köpa den istället. :-)

#3 - - Alva Fureman:

Så underbar klänning!
Jag ger 200:- !!
Min mail är: [email protected]

/Alva Fureman

#4 - - sofia:

210! :)

#5 - - Emma:

250 kr!! :)

#6 - - Emma:

Jag kan tyvärr inte köpa denna, den får gå till personen innan mig.
Tack ändå. :)

#7 - - frida:

gu så fin!! jag budar 220 spänn! [email protected]

#8 - - Alicia :

Jag lägger 260 kr! (Om Emmas bud här ovan fortfarande gäller? Förstår inte riktigt. 10 kr över det ledande budet i alla fall hihi!)
[email protected]
kram alicia

#9 - - Alva Fureman:

Jag lägger 240!! (om jag har förstått rätt..)
Min mail är: [email protected]
/Alva Fureman

#10 - - alicia:

Jag lade 260 kr 17:53!
kram
[email protected]

#11 - - Alva :

Jag trodde att Alicia la " 10 kr över det ledande budet"
Som jag förstod var det ledande budet då 220 kr eftersom att Emmas bud inte längre "gällde"?
Ursäkta om jag har missförstått detta.

Upp