Plisserad kjol.

Gammelrosa plisserad kjol i storlek 38, från H&M. Bra skick, rätt liten i storleken dock. Passar därmed lätt en 36:a, men är något stor för en 34.
Nypris: 100 kronor.
 
Budgivningen startar på: 80 kronor - buda priset du vill betala i en kommentar till detta inlägg. Var noga med att fylla i namn, mejladress(så att jag kan kontakta dig om du vinner) och ett jämnt pris - dvs inte 83 kronor, utan 80, 90, 100 osv. Lycka till!
 
PS. Köparen står för frakten.
Allmänt | |
#1 - - Nina Norberg:

Jättefin! Antar att jag lägger 80 kr eftersom budet börjar där, om jag fattat rätt :)

#2 - - Karin:

Mitt bud är 90 kr, mejl [email protected]

#3 - - jennifer:

Jag budar 100 kronor!

#4 - - Karin:

110 kr!

#5 - - Johanna:

120 kr budar jag!

#6 - - Nelly:

Jag lägger 170kr :)

#7 - - Nelly:

170kr :)

#8 - - Ella :

180kr Vill ha den sååå mycket!

#9 - - Ella :

180kr vill ha den sååå mycket!

#10 - - Ella :

Är den såld??

Upp